mandag den 11. juni 2012

On A Rainy Day!



On A Rainy Day
Billedet er fundet HER



What to do on a rainy day?!

 For det kan være mere end almindelig svært at lave tjullahop ud af sengen, når regnen for fjerde dag SILER ned udenfor.
Men heldigvis smager kaffen fantastisk. Heldigvis skal jeg på arbejde, og det skal nydes for om tre uger er det farvel og Goodbyerut. Heldigvis har jeg haft en dejlig weekend - på trods.... Heldigvis har jeg en allerhelvedes god evne til at se de lyse sider af enhver sag!!!

God mandag derude....i regnvejr :-)

5 kommentarer:

  1. Gid jeg havde dit gode humør, for synes godt nok vejret er ved at være noget af en prøvelse (0:

    SvarSlet
  2. Du ved jo nok, det "gode vejr" er et spørgsmål om at vælge det er godt, og det ser ud til at du er god til den disciplin.

    Hav en dejlig mandag!

    Helle:--

    SvarSlet
  3. Dejligt med et positivt sind ;)

    SvarSlet
  4. Kald mig bare sær men Rainy Days er da noget af det hyggeligste - især hvis man kan låse sig inde i værkstedet og nørde mens regnen trommer på taget - MED en kop the med baileys og en kat henslængt på sofaen selvfølgelig!

    SvarSlet
  5. Heldigvis for det ;)
    Kh Mette

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...