søndag den 1. juli 2012

Rikke-Dimse-Lampert

Puha. Så blev verden sig selv igen...eller også gjorde jeg.
Havde sidste dag på arbejde i fredags. Og efter en dag med mange, mange flotte ord og ligeså mange skønne krammere, var undertegnede sendt til tælling og gik i seng samtidig med ungerne fredag aften.

Men fløjt'me om ikke jeg vågnede, og havde det som om, jeg havde verdens værste tømmermænd....så slemt så ikke engang kaffen smagte godt og jeg tilbragte det meste af dagen sovende.

Men i DAG mine damer og herre - i DAG er jeg helt mig selv igen, kaffen smager ligeså godt som den skal og feriestemningen sniger sig ind på mig.

Og se så lige her, hvad ungerne havde kreeret til mig!!!!
Spørg lige om jeg blev pavestolt. Oooh Yes!



4 kommentarer:

  1. WAUUUW, man sku næsten tro, at de kendte deres Rikke ;0)

    Det er da også forbandet trist at forlade et sted, hvor du har været SÅ glad for at være.. Øv Øv..
    Knus herfra, "Mutti"

    SvarSlet
  2. Rigtig god sommervind her fra ;)
    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Når morgenkaffen ikke smager, så er den gal !
    Rigtig god ferie :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...