mandag den 13. august 2012

Hus Dogmer


I sommerferien kom manden og jeg til at snakke om, hvilke ting der betyder noget for os i hverdagen - i familien - i huset.
Så vi har lavet os et nyt koncept, som vi kalder HUSDOGME:
Jeg er ved at lave et board til at hænge op, hvor de forskellige ting så skal noteres efterhånden, som de dukker op. Og jeg kan afsløre at første punkt på den bliver #1 Stempelkandekaffe (og IKKE alm filterkaffe eller espresso og latté for den sags skyld, og ja! det har selvfølgelig en årsag)

Dogmet bliver forhåbentlig en god reminder i den travle hverdag.

3 kommentarer:

  1. Super dejlig ide , den kunne jeg godt bruge, tænker jeg vil starte med ikke at ryde op på mine alt for store børns værlser ;)
    pøj pøj Rikke
    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Stempelkaffe? Hm.. er det noget slowliving vi er ude i? Uanset så skal der kaffe til. Glæder mig til at snakke med dig igen og høre nyt. Har du pludselig et hul i kalenderen og lyst til en laaang køretur, ved du hvor jeg er. Der er altid kaffe på kanden både fra kaffekanonen eller den med gasblus og tragt. KRAM

    SvarSlet
  3. Det lyder da som en rigtig god ide - jeg kan godt lide tanken om, at man tænker over, hvad der rent faktisk betyder noget for en og ikke mindst værdsætter det, for man kan hurtigt tage ting for givet her i livet :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...