mandag den 20. august 2012

Lækker Leg




I søndags havde jeg fornøjelsen af at blive beriget med noget, der alt, alt for sjældent krydser min vej.
Nemlig den ukrukkede leg med kunsten og kreativiteten i form af Helle Deichmanns udstilling til Åbne Atelierdøre.

Jeg blev inviteret indenfor blandt sprængfyldte malerier, alfeverdener, neonkapow og keramik der balancerede mellem guldrandet porcelæn og ugebladslayout aka Den engelske kongefamilie.
Det er meget længe siden jeg i den grad har set noget, der tør! Tør være en leg med udtrykket fremfor en higen efter perfektionismen ulidelige ked"lig"hed.

Hvis du, som jeg, vil være den heldige ejer af Helle Deichmanns keramik, så må du igang med detektivarbejdet og finde frem til, hvor hun viser det frem næste gang. For det er primært hendes billeder, hun løbende udstiller.


Hvis du vil se flere af hendes skønne malerier, er der mere her:

http://www.helle-d.dk/

God fornøjelse

2 kommentarer:

  1. Det må ha været en oplevelse !

    SvarSlet
  2. Kære Rikke.
    Tak for din hilsen på min blog;) Fedt når man inspireres af noget nyt og anderledes. En helt særlig følelse fyldt med bobler af energi. SKØNT! Knus Christina

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...