lørdag den 4. august 2012

okay så !!



Okay så. Hvornår har man et seriøst kreaproblem? Er det når man iklæder et dertil håndsnittet træstykke maling, tape, slips og gudhjælpemig en hæklet ørevarmer (som egentlig skulle ha en makker til det andet øre??!!)
Fandme det er slemt - jeg undskylder overfor bloggens faste læsere.
Tror blot, det er et simpelt udtryk for, at jeg GUD BEDRE DET trænger til min helt egen kreatid, i mit helt eget atelier (og ikke på et hjørne af stuebordet, med fire unger kravlende på mig), med mit helt egen mentale rum.
JA TAK!

3 kommentarer:

  1. Den er da godt nok skøn!!!

    Men kender det godt, vi er eldigvis på vej i hus (i freakin næste måned....!!!!!!), og der får jeg e-n-d-e-l-i-g mit eget krea rum.

    Håber du også finder ét:-)

    SvarSlet
  2. Hi hi - han er da vældig fantasifuld! Stjæl dig tid! - kreative ting er ren lise for sjælen! - og nødvendigt for at hovedet ikke eksploderer...Dejligt med indlæg på bloggen igen....

    SvarSlet
  3. Hvis du kan kreere sådan en finurlig fyr med 4 unger på skødet er du skrap. Absolut ingen grund til at undskylde, jeg synes han er herlig.
    Kh. Faster

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...