lørdag den 18. august 2012

Trods varmen!!

Hvis du bor i nærheden af Silkeborg, så gør dig selv den tjeneste at trodse de mange varmegrader og bevæg dig ud i Åbne Atelierdøres mange skønne ateliere. Vores tur gik bl.a. forbi Lotte Holms herlige Baghus. Og hvilket Baghus. En sand oase af skønhed, lækkerhed og leg med farver. Jeg fik lov at tage en masse billeder, så du kan få chancen for at kigge med - for her er VIRKELIG mange ting, der er et kik værd. Så værs'go at svælge i billederne:























5 kommentarer:

  1. Det ser fantastisk ud!
    Var godt nok i Silkeborg idag, men kun på Mac D ;-)
    Vi kørte bare igennem for at komme hjem.

    SvarSlet
  2. Åh ha så skulle jeg jo være taget afsted.. havde tænkt på det.. Jeg skal da love for at det er dejlige sager der må ha været ud fra de skønne billeder du viser:0)
    malerierne er bare lige mig.. - ja og alt det andet..
    Kh iben

    SvarSlet
  3. Totalt drømmeland !!!
    Tak Rikke nu vil jeg både hjem og male og til Silkeborg ;)
    Kh Mette

    SvarSlet
  4. Ja man skulle have trodset alt muligt. Hende MÅ jeg besøge en dag. Heldige dig, Rikke.

    SvarSlet
  5. Først og fremmest TAK for dit hyggelige besøg Rikke!!! OG, så skal du så sandelig have et mindst lige så stort TAK for din søde og dejlig omtale af mit sted på din egen dejlige blog. Det var en ikke mindre end FANTASTISK weekend for mig - ud over al forventning. Jeg er stadig boblende glad og overvældet over alle de menneskers der kom, og deres positive respons...Du er velkommen til hver en tid :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...