mandag den 3. september 2012

Måske fordi....

Med fornyet energi stod jeg op i dag...måske fordi jeg står overfor super spændende studiestart, måske fordi jeg i weekenden fik input af de helt store....
Måske fordi.....
  • Grænser blev flyttet
  • Ideer blev udfordret
  • Katte blev klappet
  • Mælk blev tappet
  • Æblekage spist
  • Maling blev smidt
  • Venstrehånden blev udfordret
  • Nyt venskab blev lagt i støbeskeen
  • Gamle blev plejet
  • Fluer blev jaget
  • Fugle iagttaget
  • BailyThe blev drukket
  • Tanker blev tænk
  • Ord blev talt
  • Skæve kager blev spist
  • Mønstre blev tegnet
  • Loppesager købt
  • Kram blev givet
  • Kram blev modtaget
Kære H. H. & M
Tak for en fantastisk weekend






 


 

9 kommentarer:

  1. Næ hvor fint... Ja det hele(0: Dejligt med en weekend der giver energi, sådan en har jeg også lige haft((0:

    SvarSlet
  2. Ih hvor det lyder skønt! Jeg startede selv på nyt studie igår, så jeg kan forestille mig hvordan du havde det.-)

    SvarSlet
  3. Hej Rikke, har du været på Fyn, for den grønne stol der, den har jeg da lige kørt over til Helle :O)
    Eva

    SvarSlet
  4. Sikke skønne billeder. Har du været på kursus?

    SvarSlet
  5. Dejlige ord, dejlige malerier :o)

    SvarSlet
  6. Godt skabelon, jeg kan lide, mange tak.

    SvarSlet
  7. Det var DEJLIGT at se dig! Næste gang bliver uden mindste-bæstet og med helt rette, gennembagte kager og svulstige boller. Håber alt det bedste for dig i din nye tilværelse som studerende.

    SvarSlet
  8. :) Mine fødder er top-bløde for tiden...hmmm.... ;)

    Du har fat i noget der Eva ;) - som du kan se, er den allerede indtaget..

    SvarSlet
  9. Det ser knagme godt ud. Kreativ arbejdsomhed med god energi...Sådan Rikke. Skønne malerier. I like it.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...