onsdag den 17. oktober 2012

en dag

...hvor mindstemanden tog en afslapningsdag med tegnefilm på computeren, sut i munden og snot i næsen. Godt at der stod ferieafslapning på programmet - anyway.

 
Og så har man også en fortrinnelig undskyldning for ikke at lave dagens gode gerning, det blev da også kun til at få hæklet en omgang musetakker på mine strikkede mufedisser. Så nu er de done!
 

 
Og så rendte jeg ind i et herligt udsalg i den bedste genbrug ever. 50% på alle varer.
Og der stod så denne fine stol til sølle 25 kr...den skal godt nok ha et par limklatter, meeen manden min har repareret det der var værre, så bare vent og se, om ikke det bliver én af yndlingsstolene rundt om spisebordet.  (De sorte æsker bag stolen fik jeg med hjem fra en veninde, som bare skulle smide de fine æsker ud...de må absolut kunne bruges til noget fint - kunne i hvert fald ikke nænne at de skulle i containeren...nogen gode ideer derude?)
 
 

9 kommentarer:

  1. Super hyggelige billeder, skøn stol:)
    Kh Charlotte

    SvarSlet
  2. Vil give dig helt ret i at det er nogle gode genbrugskøb.
    Og ja det er dejligt at have en god undskyldning for ikke at lave dagens gode gerning :-)

    SvarSlet
  3. God bedring med ham.
    Sådan nogle kasser ville jeg heller ikke kunne stå for. Og de kan jo bruges til alt muligt, når man er en krea-sjæl. Stofrester eller papirrester evt. sorteret i farver. Til at pakke projekter af vejen - når man har gang i 10 forskellige ting og nogen af dem ligger og roder. Til knapper, bånd, perler, filtkugler, pynt til gaver...

    SvarSlet
  4. Det er altså godt med dage hvor man laver absolut ingenting, har selv en kende svært ved det men kan virkelig mærke når man gør det - at det gør godt. Håber lille manden har det bedre :-) uh det lyder da som et skønt udsalg!

    SvarSlet
  5. Lækker stol !!!
    Tit kan sådanne dage, bare give så meget overskud på energikontoen.

    SvarSlet
  6. Åh hvor dejligt ! Jeg ville bruge et par kasser til at ligge ned og opbevare mine dåser med spraymaling..det mangler jeg lige noget til :-). Tak for sidst...dejlig dag og alle de smukke værker nyder jeg at gå i blandt. Kh Iben

    SvarSlet
  7. Hvad er æskerne lavet af?
    : )

    SvarSlet
  8. Det er så dejligt, at kunne give gamle ting nyt liv. Det giver ny energi. Fed stol. Skøn blog du har. Kigger tit ind hos dig. Bliver nok nødt til at "stjæle" den ide med en knagerække i stuen...

    SvarSlet
  9. Det var vel nok en dejlig stol, du der fik fingrene i:)
    Æskerne ville jeg også bruge til krea-grej og garn og dimser. Bare et godt råd: Husk at skrive udenpå hvad der er i, så er du fri for at åbne dem allesammen, når du leder efter limpistolen;-)
    Kh Puk

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...