tirsdag den 23. oktober 2012

Jeg er glad

(Billedet er fra ferniseringen hos Iben sidste weekend)

Godt nok er det en regnfuld tirsdag morgen. Efterårsferien er slut. Hjemmet er FYLDT med fire unger på ubestemt tid. Og dagligdagen efterlader ikke tid til udskejelser af nogen art, da man den´ondt´me fløjtme skal ha tingene til at køre efter en snor, når man er en storfamilie.

Men jeg sidder alligevel på denne tirsdag morgen, og har det "glad". Mine studiebøger ligger foran mig og venter bare på, at jeg dykker ned i dem. Tænk at have det sådan med sit studie!! Hvis der var nogen, der havde fortalt mig det for ti år siden - at man ikke skulle lade sig nøje, hvem ved så hvordan verden havde set ud?!

Nogle erfaringer kan være dyrt købte, men pokker med det, når man som jeg, kan sidde her og være glad :-)

God tirsdag derude.
Håber du er GLAD!

6 kommentarer:

  1. Hvor er det mega fedt !
    Skønt at være tilbage og se din blog med alle de vildt skønne ting og det er så vigtigt at være glad.
    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Sikken et skønt indlæg!!! Blir nysgerrig efter at høre hvad det er for et studie? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo. Det er såmænd pædagogstudiet.(sagde hende, der havde brugt det meste af hendes liv på at sige: JEG SKAL AAALDRIG VÆRE PÆDAGOG!!! Men det skulle hun;-)

      Slet
  3. Hej Rkke
    Kan du ikke sende mig din adresse, så jeg kan sende dig din pakke.
    Kh Pia mosterpips@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Måske, skulle du, bare ud på en tur, ad hullede veje og diverse blindgyder, inden du fandt din vej.Den rejse har helt sikkert, IKKE været forgæves..
    Hvor er det skønt, at du har fundet den rette kurs. Alt muligt held og lykke, på din videre færd.
    Knus Mutti

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...