fredag den 12. oktober 2012

kommer nuuu

Efterårsferien er lige om hjørnet, og for en gang skyld har jeg ikke hiiiiget efter at vælte ind i den med sove-længe-morgner og familiedage. Jovist glæder jeg mig, men jeg har netop siddet og småfilosoferet lidt og konkluderet, at grunden må være, at jeg bare helt igennem stortrives i min hverdag som pædagogstuderende. Selvom der er en del læsestof, og selvom det er svært at finde balancen mellem lysten til at sidde med næsen helt begravet i stoffet og at få hentet ungerne tidligt, så de ikke skal ha lange dage, så trives jeg i bund og grund MAX!
Især mine dygtige undervisere giver stof til masser af eftertanke, og at jeg har fået lusket mig ind i en studiegruppe, der bare sparker røv, giver lige nøjagtig alt det indhold og MENING, som jeg tidligere har kigget langt efter. Jeg bliver udfordret på den fede måde.

Så kære efterårsferie, jeg kommer nu.

3 kommentarer:

  1. Som balsam for sjælen at høre at du trives. Du ser også sådan ud.
    Kram fra Faster, der ikke skal have efterårsferie.

    SvarSlet
  2. Hvor er jeg glad for at høre, at du trives og er glad som studerende. Dejligt!
    Kh Jane

    SvarSlet
  3. hvor er det bare godt !
    God ferie:)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...