fredag den 5. oktober 2012

Morgenrod

 
Det er ikke altid at hjemmet fremstår klar parat til hygge og gæster. Nogle gange vælter her rundt med dyner, nattøj, legoklodser, morgenmadsrester (midt på dagen vel at mærke), opvask og andre efterladensskaber fra en travlt morgen, hvor man skal ud af døren...
 
Ingen stearinlys og nyplukkede blomster fra haven.
Ingen små fine opsætninger med dims og dut.
Ingen duft af nybrygget stempelkaffe.
Ingen varme i brændeovnen.
Ingen børn, der ganske idylisk sidder med kreadims i hænderne.
 
Joo sådan ser her også ud. 
Men heldigvis ikke hele tiden.
 

5 kommentarer:

  1. Kæreste Rikke - det ligner en helt almindelig småbørnsfamilie. Og sådan kan det også se ud med større børn. Bare rolig, jeg har endnu ikke haft en gæst, der gav sig til at rydde op, feje el. lign. - så mon ikke det i perioder kan kaldes "dansk standard"
    Kh. Faster

    SvarSlet
  2. Næ, gør der ikke !!
    Ha ha - nej, heldigvis da :)
    I er en travl familie og det bærer jeres hjem selvfølgelig præg af og heldigvis,

    SvarSlet
  3. Jeg er vild med når andre bringer disse ærlige indlæg. Det giver mig den gode gamle "du er ikke alene"-følelse. Som en anden blogger skrev "Her leves livet med børn" :-)
    Det er forresten en super fin header du har fået lavet.

    SvarSlet
  4. Sådan ser der skam også ud hjemme hos mig - og jeg har endda ingen småbørn at undskylde mig med.... så selvom min blog er pæn og ryddelig, er det altså kun fordi rodet er skubbet til side eller bortredigeret i photoshop! Jeg behøver bare at have et sted hvor det ikke roder ; ) ...og det er så bloggen! Det er nu dejligt at gæsterne der, aldrig lige skal låne toilettet eller lign. ; )
    : )

    SvarSlet
    Svar
    1. hvor har du ret....god pointe!!!

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...