lørdag den 10. november 2012

Craft it forward.

 
Jeg er og bliver helt glad i låget, når jeg får små uventede pakker.
Derfor er denne Craft it Forward pakkeleg lige noget for mig. Se hvad jeg fik af Moster Pip
Den lille pung er SÅ fin. Lige mig :-)
 
 

 
Et ATCkort til samlingen - ohh jo. Den er allerede kommet op at hænge ved siden af de andre.

 
Og to stk (jule)ophæng. Dælme fine.
 
Kære Moster Pip. Tusind Tak. Så er det vist din tur til at få en lille home-made gave retur :-)
Skynd dig at sende mig din adresse.
 
Har du lyst til at være med?
De første to der kommenterer på dette indlæg får en lille gave af mig - og når de sender legen videre, sender i en lille pakke til mig...på den måde gør vi en masse mennesker glade - god karma at give.
 
Vil du være med?

2 kommentarer:

  1. Jeg har aldri vært med på en slik pakkelek, men en gang må bli den første:) Litt usikker på hva som forventes, og om det bare er hjemmelavede ting...

    SvarSlet
  2. Hvor ER DE TING FINE!!!! Overvejede selv at hoppe med på legen, men kunne ikke helt overskue det da der var ret så travlt på jobbet, men det skal jeg helt sikkert en anden gang :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...