fredag den 16. november 2012

Når hønen har fødderne i kaffen


10 kommentarer:

  1. Åh du har også et af disse smukke krus, mener jeg har set dem hos Karen Klarbæk også.....hvor kan man købe dem?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er så heldig at have to af dem, og jeg ønsker mig flere (tænk at kunne dække et helt kaffebord til tøseveninderne med disse skønne input!!!)

      kunstneren hedder Helle Deichmann og hvis du ønsker en af hendes smukke værker udi i keramikken, så kan du møde hende på Trapholts JuleMarked d. 1+2 dec, hvor hun netop sælger sine keramikting. Ellers kan du kontakte hende via hendes hjemmeside. www.helle-d.dk

      HELT sikkert et godt julegaveønske.

      Slet
  2. Den måtte gerne dyppe fødderne i min kaffe også :)

    SvarSlet
  3. Smil sød kop... håber den har fået vasket fødder inden den bader sine fødder i din kaffe :-)

    SvarSlet
  4. Ja så er det tid til en god tår.

    SvarSlet
  5. Lægger den så blødkogte æg?? :-) Godt jeg selv har 2 kopper, ellers havde jeg været positivt-misundelig....

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhh ja. Har altså også et grumt behov for FLERE!!!

      Slet
  6. Den høne er velkomme til at dyppe sine fødder i min the;))
    Det er en helt fantastisk kop.

    SvarSlet
  7. iiiihhh de er så fine de kopper , tjekker dem tit ud og de står helt klart på mine ønsker i år ;9
    Kh Mette

    SvarSlet
  8. ...og det muddervand drikker DU efter den har skyllet tæerne!!!? ;-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...