fredag den 2. november 2012

"nyt" gammelt





 
Tænk sig. Jeg har jo helt glemt at prale af mit "nye" gamle spisebord.
Det var fuldstændig laksort, men nu er det blev helt forskønnet med hvidt stel og en lækker lyseblå bordplade. Tanken var, at det kunne være skænt at blive fri for altid at have voksdug på, når man har kreative børnefingre, der maler og dimser konstant. Men men men, selvom vi købte en dertil indrettet maling, der var nem at tørre af osv, så er den fansme og sGu noget af det mest sarte. Hrmf.
Men FIN, det er den. Og det var dejligt at slippe af med den store sorte kolods vi havde før.
Tak til Manden Min, der endnu engang har knoklet for mine skøre indfald.
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Det må man gerne prale af - det er et skønt bord :-)

    SvarSlet
  2. Åhh gid jeg ku prale af det samme - har osse et der skal males og 4 stole - men orker det bare ik lige pt. Og det maling koster en jetjager . men tror mig - jeg bliver VILD motiveret over at se hvor flot dit ser ud.. Hvor er det hyggeligt - er sg osse lidt træt af voksdug hihih..
    KH Iben

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...