mandag den 31. december 2012

Flere knapper...

Hvor ville jeg gerne.....



  • 1#  have mig en KÆMPE samling knapper. Altså i ved,   ligesom   når man kiggede ned i sin farmors skuffe og hun trak den ene bøtte efter den anden op med assorterede knapper. Det var HIMLEN!
  • 2#   sortere
  • 3#   nyde flere stempelkaffekander
  • 4#   Lytte
  • 5#   huske det små
  • 6#  blive ved med at dyrke mit studie med ligeså stor   kampgejst som hidtil. (Den bliver nem)

Godt Nytår
Vi ses forhåbentlig her på bloggen og IRL
Tak fordi I følger med og kommenterer...
Det gør godt ;-)

4 kommentarer:

  1. Hej Rikke
    Jeg eeeelsker også knapper og husker også som du hvordan det føltes at gå på eventyr i bedstemødrenes knappeæsker og finde sjove dimser og knapper :-) Det lyder dejligt at du er optaget af dit studie (hvad læser du?, måske har du skrevet det et sted, men det er gået min næse forbi). Rigtig godt nytår til dig og dine også. Mange hilsener Mette

    SvarSlet
  2. Synes det virker som om du går et dejligt år i møde :)
    Godt nytår !

    SvarSlet
  3. Kære Rikke, det er en fornøjelse at følge din blog,så jeg er helt sikkert også på sidelinien i 2013. Rigtig godt nytår til jer alle . Kh Lis

    SvarSlet
  4. Godt nytår og må alle dine drømme gå i opfyldelse ; )

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...