torsdag den 27. december 2012

Homemade love.

Sådan ser det ud, når jeg begaves en juleaften (og dette er kun en brøkdel af herlighederne) men se lige her:

Min absolutte YNDLINGSKO EVER! Den er lavet af Livaen, rakubrændt ler og overrakt med stor, stor forventning.
OM jeg blev glad!!!!!
Længeleve hjemmelavede gaver.
 
 
Og jo også en slags hjemmelavet gave.
En hilsen fra tidligere tider. Sølvtøj fra min farmor og oldemors gemmer... meget meget smukt lavet om til et armbånd.
Tusind Tusind tak faster. Det var smukt tænkt (og kan ikke vente med at vise det frem på mit håndled. )

11 kommentarer:

  1. Det er i sandhed MEGET fine ting, du er blevet begavet med...

    Tak for en dejlig juleaften hos jer :0)

    knus, " Mutti"

    SvarSlet
  2. De er meget smukke begge to :D

    SvarSlet
  3. Det var en god ide, at lave sølvtøjet om til et smykke. Det er er utrolig dekorativt og anderledes, tillykke med den gave:)

    SvarSlet
  4. Hvor skønne skønne gaver.

    SvarSlet
  5. Den ko er da så fantastisk sød - den ville jeg sandelig også elske:0)
    Smykket er den slags man kun kan blive glad for - for 25 år siden var de meget moderne i gafler også.. en sød personlig gave du der har fået:0)
    Godt nytår - KH Iben

    SvarSlet
  6. Hvor er den skøn den ko!

    SvarSlet
  7. Flotte gaver, koen er så fin :o)

    SvarSlet
  8. Sikken da en fantastik ko, den kan jeg godt forstå du må elske. Hjemmelavede gaver er fantastiske hvis de vel og mærke laves og gives med kærlighed og omhu som her.

    SvarSlet
  9. Forstår du blev glad, koen er så skøn!
    God bagjul
    Kram Helle

    SvarSlet
  10. Hvor er den fin, den lille ko :) Jeg har på fornemmelsen, at jeg ved hvor glad du blev :) jeg har selv fået en keramikfigur af min lillebror, som har været på højskole det sidste halve år :) Jeg blev også vildt glad, så den har jeg selvfølgelig også udstillet på min blog :)

    Godt nytår.

    SvarSlet
  11. Hvor ER det fine sager! Har selv et højtskattet armbånd - det bliver ikke så ofte brugt men tanken om, hvor og hvem det er fra er SÅ dejlig...

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...