fredag den 4. januar 2013

Alenetid.

Sidste feriedag.



Måske er jeg lidt en særling, hvad alenetid angår. Men jeg er et af den slags mennesker, der rent faktisk kan finde på at ta' på cafe alene. Ud at shoppe alene - ja jeg har såmænd også været i biografen alene. Når alenetiden er selvvalgt, er den GULD værd. Så i dag har jeg pakket Ipad'n og hæklegrejet. Taget penge med til café latter og så skal jeg ellers være ude i verden - sådan lidt alene.
På mandag starter hverdagen igen. Og jeg GLÆDER mig. Synes efterhånden jeg har hængt derhjemme længe nok - hjernecellerne trænger til at få sig rørt.
Men typisk mig, så er jeg startet op på en hulens masse krea-projekter for at holde de førnævnte hjerneceller igang...
Et af dem er en barselsgave til en lille Emma, som snart titter frem...


Lige nu må i nøjes med et "før"billede....

6 kommentarer:

  1. Kan huske, hvor jeg værdsatte den luksus at have alene tid, da jeg havde hjemmeboende børn:)
    Det lyder som om du har haft en skøn Fredag !

    SvarSlet
  2. Sådan en fredag skulle jeg også have i dag, men der blev ringet fra børnehaven at Storm havde puttet trylledej i begge ørene, så vi tog på skadesstuen istedet :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Øv...håber alenedagen kommer igen.

      Slet
  3. Kender det godt, har bla engang været alene til Elton John koncert og det var skønt at kunne sidde der i fred og ro og bare NYDE

    SvarSlet
  4. Alenetid er GULD værd :-) det lyder som om du har haft en SKØN dag

    SvarSlet
  5. Hvor er du sej! Jeg har ofte overvejet at gå afsted alene, men det er aldrig blevet til noget. Jeg tror dette år skal være året, hvor jeg forsøger mig med "et bord til én" :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...