lørdag den 12. januar 2013

AT sige det HELT forkerte.

Kender I det, når man bare kommer til at sige det HELT forkerte....Usch!  Træder ind af døren herhjemme efter en lang skoledag, manden har været hjemme med halvsløj sønnike, (og her må jeg skynde mig at indskyde min store taknemmelighed over, at han tog over med barns 1. sygedag, eftersom jeg efterhånden er nået op på barns (mindst) fyrretyvende sygedag - hvilket ikke, selv i studielivsregi, kan blive ved med at blive bifaldet  - men hvem tæller. Jeg bukker og takker udmygt med stor hengivenhed for den opofrende fader.)
                    Nå, men ind af døren kom jeg da, inden jeg indsnusede duften af noget der mindede om rengøring - ihh altså, hvor skønt. Lokaliserede rengøringsduften til badeværelse - men NEJ, her var da ikke gjort rent, ikke hvis man kastede et blik på hverken spejl eller håndvask endsige tandkruset, som stadig var fyld med gamle tandpastarester - ja, I kender det vel godt.

 AK OG VE. Skulle ALDRIG have fortalt manden om min fejlsslutning, da han opremsede dagens heltemodige gøremål - inklusiv RENGØRING af badeværelse!!! Fandeme og sgu om jeg ved hvordan og med hvilket rengøringsmiddel, han havde "gjort rent", for jøsses hvor så det fedtet ud.

Men jeg lover, som i LOOOVER, at næste gang jeg vuderer at rengøringen måske ikke heeeelt viser sig i skinnende fliser og armatur, så knytter jeg sylten, roser manden og tager derefter tørnen selv, når han ikke lige ser det.

9 kommentarer:

  1. Det med barn syg. Tjah der kan jeg kun sige at eksmanden og jeg ,dengang vi boede sammen, delte barn syg. Havde du den sidst så har du den ikke næste gang . Så 50-50. Og det galt alle tre unger.
    Den med rengøringen kan jeg ikke tale med om ;-)

    SvarSlet
  2. Ja! nogen gange ville det være rart, hvis man ku holde kæft med tilbagevirkende kraft..

    Det ved jeg. !!!


    "Mutti"

    SvarSlet
  3. Oh yeeees! Men det er aldrig med rengøring ;)

    SvarSlet
  4. Jaaaa jeg har bidt tungen af et par gange , men mon ikke det sker for os alle ;)
    Jeg tror bare vores køn er lige lidt hurtigere på aftrækkeren.........
    God weekend
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Her hjemme er det min kæreste, der kan noget med rengøring, så det er vist ikke kønsbestemt :-)

      Slet
    2. Se, det er det mærkelige..min mand plejer også at være ret dreven udi grundighed...også med rengøring. Godt at have sådan nogle mænd :-)

      Slet
  5. Din mand læser vist ikke med på bloggen eller...?
    Min mand fortalte mig på et tidspunkt om et rengøringsfirma som kom på hans arbejdsplads. Da de klagede over dem, spurgte de om de fremover skulle spraye lokalerne med noget duft, som lugter som om der er blevet gjort rent overalt, for de kunne jo ikke nå det hele hver dag... er det ikke morsomt? For nogen er det åbenbart nok, at der lugter af rengøringsmidler...
    : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha haa ha. Hvor vildt med rengøringsduft!! :-)
      (Og jo såmænd læser han med en gang imellem...skriver aldrig indlæg, der ikke kan "tåle" at se dagens lys IRL :-) ;-) )

      Slet
  6. Nå, så var der ikke kys og kram den dag. De dage findes i den virkelige verden.

    Kram Faster

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...