søndag den 27. januar 2013

man har vel lov at drømme







skovtur og sommervejr


9 kommentarer:

  1. Åhh hvor ser det dejligt ud!!! Ja vi trænger i den grad til forår, synes jeg kan mærke bare en lille smule at dagene er ved at blive længere....meeeen det føles som lidt lang vej endnu....

    SvarSlet
    Svar
    1. du har ret...lyset er heldigvis ved at vende tilbage....og hvert et minut er velkomment.

      Slet
  2. Åh ja, jeg går ind for retten til at drømme :)

    SvarSlet
  3. TAK TAk, 1000 TAK, for skønne billeder.

    jeg begynder næsten , at tro på det....
    Det der forår.

    Håber du har det bedre, du så dælme noget ramt ud igår.

    Kh. Mutti.

    SvarSlet
  4. Skønne skønne billeder. Det er godt man kan drømme, når nu sneen har lagt sig som en dyne udenfor. Heldigvis bliver det varmere i næste uge. Kan næsten ikke holde mere kulde ud.
    God søndag.

    SvarSlet
  5. Drømme er toldfrie, så drøm du bare videre ;O)

    Mona

    SvarSlet
  6. Dejligt at længes! At længes er en fin følelse.... Men lov mig også at nyde sneen og kulden mens den er her - det er så sjældent, at den der "frost-snefornemmelse" under støvlerne er her og kulden PIBER i kinderne....og vi kan hygge indenfor i varmen og mørket med stearinlys, Baileys-the eller kakao og kreative sysler. Forår og sommer kommer altid.....Lyder jeg frelst? hmmm.... vi må få det bedste ud af det, der er....Er sgu da vist blevet hippie på mine gamle dage.... ;-)

    GOD BEDRING!

    SvarSlet
  7. Jeg drømmer også!!

    SvarSlet
  8. Herlige billeder :-)
    Jeg har lige fundet din blog og snuser lidt rundt. Skøn og farverig :-)
    Hilsen Nola

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...