tirsdag den 8. januar 2013

tomme tyk dårlig samvittighed.

Nogle gange er den dårlige samvittighed så tommetyk, at de er lige før man bare lader som ingenting... men NU fik jeg mig taget sammen og jeg vil spare dig for de mange dååårlige undskyldninger (syge børn, afsluttende medieopgave, juleræs, nytårsræs.....)
Så kære Moster PIP....ENDELIG. Og tak for din tålmodighed.


(og her skulle så indsættes et fiiint billede af pakken, der er på vej. Men NEJ!!! Blogger vil stadig ikke ligge billeder ind)





6 kommentarer:

  1. jeg ved ikke om det hjælper Rikke...Men for mig gjorde det en forskel da jeg gav mig til at bruge chrome istedet for excel (måske gør du allerede det?!) Hvis det ikke hjælper har jeg læst andre have andre løsninger. Bl.a her skulle der være en DIY http://www.suskahl.dk/. Håber det hjælper :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. TAAARK. Det skal i hvert fald prøves.

      Slet
  2. Jeg får at vide at jeg har opbrugt al lagerplads.
    Så nu uploader jeg billeder på Facebook og kopierer dem og sætter dem ind på min blog.
    På den måde kommer jeg åbenbart udenom det med lagerpladsen.
    Jeg ved ikke om det er det der er problemet hos dig og om dette vil hjælpe dig ?

    SvarSlet
  3. PS: For jeg nægter at betale noget på denne gratis blog.Det er ellers den løsning de giver mig.

    SvarSlet
  4. Tak for gaven har fået hentede den på posthuset i dag.
    De er super skønne de 2 billeder og passer godt til det lille jeg havde i forvejen, nu skal jeg "bare" finde et sted de kan hænge.
    Tak igen, den var værd at vente på;))

    SvarSlet
  5. Yоur οwn report hаs сonfirmeԁ useful to us.
    Ιt’s really informative and you are obviouѕlу quite knowledgеable in thiѕ field.
    You have got оρened up our еуes to be ablе tо
    diffeгent οрinion of this kind of ѕubjеct with interestіng and strong аrticles.
    Here is my web site ... http://getsmarq.com/

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...