tirsdag den 12. februar 2013

havde mange ideer

...til, hvad jeg skulle putte ind i min lange, lækre vinterferie. Havde bare lige glemt, at dagen i dag stod på rodbehandling hos tandlægen. Aurghh. Men SÅ må man også gerne shoppe fine ting i genbrugsen - bare som en slags kompensation, plaster-på-såret agtigt, I ved.

Jeg ved ikke liiige, hvad det er med mig og gammelt service her for tiden....
Men synes simpelthen, der er SÅ meget fint derude. StilmiX. Dét tror jeg nok lige!!!



Smukke broderede puder...har en lille up-cyklingplan med dem, men nu må vi se,
om de kommer så langt.


3 kommentarer:

  1. Ihh, hvor er de flotte. Der findes så mange flotte gamle blomster mønstre, jeg har efterhånden også fået skrabet lidt sammen :)

    Kh Mie / http://frkrii.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at se hvad du finder på med de puder , håber der er lidt kreativ tid uden smerte .
    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Ej altså - de fine gamle tallerkner er næsten i familie med det kaffe- og spisestel jeg købte i mine helt unge år (har det endnu). Ligner også en del de mange tallerkner jeg har fra Olde.Sjovt som tingene går igen.
    Fortsat god og smertefri ferie.
    Kh. Faster

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...