onsdag den 20. marts 2013

Min mand mangler noget...

Som I jo nok bemærker, så er der langt mellem indlæggene her for tiden. Og det har den naturlige forklaring, at døgnet ikke har nok timer. Især ikke når man er blevet fuldbåren pædagogstudinenørd. Men suk, hvor jeg dog savner tid og fordybelse i krearierne. Og det er åbenbart ikke kun MIg, der mangler det. For den anden dag, dag jeg småbrokkede mig over tingenes tilstand og manglende tilstedeværelse af ufærdige projekter drysset med let hånd rundt om i mit hjem, ytrede manden dæleme-og-sågu, at han også savnede at se mig med kreariet ..."for ellers er det jo ligesom ikke helt min Rikke"

BUM BUM der kan man jo bare se...dén havde jeg så ikke lige set komme. Men stof til eftertanke - DÉT fik jeg!

Tusind tak for tanke kære mand.

4 kommentarer:

  1. Det er jo dejligt :)))) sommetider er det godt lige at få sådan en kommentar... Så ryger man ligesom 'tilbage på sporet' igen... Jeg kender det nemlig godt... Jeg er også den gladeste Charlotte når jeg har tid til at være kreativ, siger min kæreste...

    SvarSlet
  2. Herligt med sådan en mand :-)

    SvarSlet
  3. Dejligt med mænd der forstår, hvad der gør os glade...gør os "os"... At krea og fedtede fingre med "rimelige intervaller" (whatever THAT is :-) ) er et MUST. Håber du får tid i påskeferien Rikke :-) :-)

    SvarSlet
  4. Sikke en skøn kommentar, det lyder som et dejligt eksemplar du har dig her

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...