onsdag den 28. august 2013

Et farverige... by Jane Lerche

Lad mig starte med at advare om, at dette indlæg kan give et akut behov for afkrydsning af kalenderen til næste års Åbne Atelierdøre i Silkeborg... for nu skal I bare se hvilken lækkerhed af farver, jeg blev mødt af på mit første stop i søndagens Tour de Atelierbesøg.



 
Og egentlig burde jeg lade de skønne billeder tale for sig selv, men må dog lige tilføje et:
Tusind tak for et voldsomt inspirerende besøg endog med god kaffe og hyggelig snak oveni.
Kære Jane. Du gav mig et voldsomt tiltrængt farvespark....det giver kreakriller i hovedet på mig.
Tak for dét!
 

 

 
 
Og her kunstneren selv.
(og da jeg med stor selvfølgelighed fik lov til at smide billederne her på min blog, må jeg selvfølgelig opfordre til, at man ikke bruger disse billeder af hendes skønne ting i andre sammenhænge ;-)
Ta' ud og se dem REAL LIFE!!
God fornøjelse
 

2 kommentarer:

  1. Wauw - hvor ser det godt og indbydende ud - skønne farver :-)

    SvarSlet
  2. Uh ja! jeg gad rigtig godt , bo i Janes farveæske....

    Endnu engang tak for en dejlig søndag, Rikke.

    Kh. Mutti :0) :0) :0)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...