mandag den 16. september 2013

krybende bøger og lune tæpper


Okay. Jeg overgiver mig. Jeg har fundet hjemmefutterne frem. Og kom også til at tænde brændeovnen her til morgen og jeg skuler en lille smule til tæppet i stolen. For i dag står den på læsning indtil jeg skal på arbejde. Må indrømme, at jeg synes det er svært, at finde energi til bøgerne, når hovedet er fuld af praksis.  Men jeg ved fra min sidste praktik, at det batter noget, når man kommer tilbage på skolebænken, at jeg har haft snuden i bøgerne undervejs. Bum bum tværprofessionelt samarbejde, interviewteknik o.a. af samme skuffe - jamen altså bøgerne springer ligesom ikke op i skødet på mig, vel! Nå, jeg kan jo altid starte med TÆPPET. Og få varmen. Så kommer bøgerne nok krybende alligevel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...