onsdag den 11. september 2013

Kunstig åndedræt

Utroligt som man nogle dage er SPRÆNGFYLDT med god kreativ energi, mens andre dage virkelig skal have kunstig åndedræt for at komme i svingninger. sådan dag er det i dag. Og derfor lader jeg vasketøj være vasketøj. Tager min taske under armen og begiver mig ind til Silkeborg, hvor jeg vil stile direkte efter bibliotek, god kaffe og pædagogiklæsning inden den står på aftenvagt.
 
Billeddetaljer fra et af dem fra staffeliet.


Sådan ser det ud, når kreagrejet er ved at SPRINGE ud af skufferne.
 
God dag derude.

3 kommentarer:

  1. Kunstig åndedræt eller ej.... det ser da lovende ud, Rikke. :0)
    Mutti.

    SvarSlet
  2. Jeps det kender jeg alt for godt. (Flodt header du har fået lavet)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...